Відповідно до наказу
Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від
01.07.2015 р. № 444-ОД «Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників
закладів освіти області у 2016 році» у період з 28.03 по 13.05.2016 р. для
вчителів предметників пройшли перші проблемно-тематичні курси «Сучасні
інтерактивні засоби навчання на уроках загальноосвітніх дисциплін з оволодінням
технологіями e-learning для організації дистанційного навчання учнів».
В основу концепції
впровадження технологій E-learning для організації дистанційного навчання учнів
покладено наступні нормативно-правові документи: Наказ МОН України «Про
затвердження Положення про дистанційне навчання» № 466 від 25.04.2013 р.;
Положення про дистанційне навчання; Лист МОН України «Щодо організації навчання
у загальноосвітніх навчальних закладах осіб, що проживають на тимчасово
окупованій території в Автономній Республіці Крим, місті Севастополі та у
місцях проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях»
№1/9-535 від 14.10.2014 р.; Лист МОН України «Щодо використання технологій
дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» №1/9-26 від
22.01.2015 р.
Програма курсів укладена у
відповідності до державних стандартів, реалій життя та потреб українського
суспільства.
Навчальний процес на курсах
забезпечували викладачі кафедри освітніх
та інформаційних технологій: ст. викладач Н.В. Герасименко, ст. викладач С.П. Лабудько та викладач
О.О. Силка. Слухачами курсів були вчителі різних шкільних предметів
загальноосвітніх закладів області. Заняття проходили у формі тренінгу, що дало можливість
слухачам отримати нові вміння та навички, обмінятися досвідом. Цікавими
матеріалами та досвідом використання інформаційних технологій поділилися І.О. Воробйова,
вчитель англійської мови Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 3; О.А. Корсун,
учитель географії та економіки Дубовицької ЗОШ І-ІІІ ст. Кролевецької райради; В.В. Ященко,
вчитель інформатики Сумської СШ І-ІІІ ст. № 29 та інші.
Результатами навчання слухачів
за програмою курсів є:
·
розроблені кожним слухачем навчальний курс та
навчально-методичні матеріали, які будуть використані для дистанційного
навчання учнів;
·
розміщення навчального курсу та
навчально-методичних матеріалів на платформі для дистанційного навчання КЗ
СОІППО;
·
презентація розробленого курсу.
У ході проведення курсів був
використаний досвід Проблемної лабораторії дистанційного навчання Національного
технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (завідувач –
к.т.н., професор В.М. Кухаренко), а також досвід науково-педагогічних
працівників КЗ СОІППО.
Немає коментарів:
Дописати коментар