неділю, 9 грудня 2012 р.

Сучасне навчальне обладнання на уроках


З 29.10 по 07.12.12 на базі Сумського ОІППО проходили курси за очно-дистанційною формою навчання для вчителів різних предметів з проблеми «Використання сучасного навчального обладнання на уроках загальноосвітніх дисциплін». Програмою курсів передбачено  вивчення блоку соціально-гуманітарних модулів, професійно-орієнтованих та фахових модулів, організаційно-контролюючого блоку.
Основу блоку професійно-орієнтованих та фахових модулів складають 2 взаємопов’язані компоненти:
1.       Теорія та методика застосування ІКТ і сучасних засобів навчання у навчально-виховному процесі (включаючи інтерактивну дошку);
2.       Програма «Intel® Навчання для майбутнього».
На курси прибуло 14 слухачів із різних районів і міст нашої області. Кожен слухач обрав тему з предмету для проекту «Intel® Навчання для майбутнього», над якою працював майже півтора місяця.  
У рамках курсів були проведені конференція з обміну досвідом слухачів і педагогічна практика. На конференції слухачі поділилися досвідом проведення мотиваційного етапу уроку (Бондаренко С.О., Ведмідь А.С.), тренінгів (Аулова Т.О., Макаренко В.В., Моша Н.А.), нетрадиційних форм роботи (Глупак Л.О., Гостєва А.Г., Петрикеєва М.О., Сайко Т.Г.), роботи з обдарованими учнями та проведенням олімпіад (Слєдзєвський Ю.Б.), оформлення кабінету (Дяченко О.В., Чухаль О.О.).
У ході практики слухачі взяли участь у тренінгу з використання інтерактивної дошки на уроках, а також вивчали дидактичні можливості мережних технологій WEB 2.0 у навчально-виховному процесі на прикладі блогів. Курсантам було запропоновано переглянути блоги:        
а) «Блог класного керівника»;
б) «Сайт учителя світової літератури, російської мови»;  
                            http://lit-1.blogspot.com/
                   в) «Космічний – наш садок»;
                   г) «Відділ освіти Л.-Долинської РДА»;
                            http://ldosvita.blogspot.com/ .
На наступному етапі проведено обговорення переглянутих блогів:
1. З якою метою були створенні переглянуті вами блоги?
2. З яких сторінок складаються переглянуті блоги?  
3. Чи залучаються діти до ведення блогів? Як саме?
4. Які послуги Інтернету використані у переглянутих блогах?
5. Що найбільше сподобалося у переглянутих блогах?
6. Щоб ви побажали власникам блогів?
7. Як ви можете використати блог у своїй роботі?
На заключному етапі курсанти шукали користувачів із спільними інтересами, ставали прихильниками блогів інших користувачів.     
Заняття було насиченим і пройшло цікаво. Особливо слухачам сподобалася робота з інтерактивною дошкою. Дехто з них працював з ІД вперше.
А 0712.12 після вихідного тестування, результати якого були досить високими, слухачі репрезентували результати своєї роботи у тренінгу «Intel® Навчання для майбутнього». Нижче подаємо заголовні слайди представлених презентацій.














Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...