пʼятниця, 18 травня 2012 р.

Нові технології у роботі з обдарованими учнями

Науково-методичний семінар на тему «Веб-2 у роботі з обдарованими учнями» був проведений для районних і міських координаторів фізичного конкурсу «Левеня» 17 травня 2012 р. на базі Сумського ОІППО. У семінарі брали участь дев'ятнадцять районних і міських координаторів і один шкільний координатор.  Із основним питанням на семінарі виступив обласний координатор фізичного конкурсу "Левеня", ст. викладач кафедри ІКТ Сумського ОІППО С.П.Лабудько. Були розглянуті дидактичні можливості  найпоширеніших Інтернет-технологій Веб 2.0 та визначенні особливостей їх використання у навчанні і вихованні обдарованих учнів загальноосвітнього навчального закладу на прикладі фізичного конкурсу "Левеня".
Велика увага була приділена використанню блогів у навчально-виховній роботі з обдарованими учнями.
Блоги надають можливість учителям керувати навчанням обдарованих учнів, а учням – керувати своїм навчанням, публікувати власні думки та демонструвати розуміння матеріалу, що забезпечує можливість індивідуалізації змісту навчання. Блоги можна використовувати у викладанні будь-якого предмету учням будь-якого віку. Блоги не тільки служать засобом організації процесу навчання і спілкування вчителів та учнів, але й надають можливість поділитися з однолітками своїми роздумами або цікавим матеріалом. Декілька прикладів блогів, які створені вчителями Сумщини з навчальною метою: http://lit-1.blogspot.com/, http://scolsait.blogspot.com/, http://kabfiz.blogspot.com/, http://tumoshenkosv.blogspot.com/ тощо. 
Отже, дидактичні можливості та властивості блогу: високий рівень інтерактивності; можливість спільної роботи в мережних проектах та відображення ходу роботи і результатів діяльності; високий рівень захисту від стороннього впливу. Блог можна використовувати як майданчик для дискусій, організувати консультації та надавати додаткові знання з окремих питань або тем, створювати педагогічні або учнівські «віртуальні мережі» і «віртуальні спільноти», можна використовувати для дистанційного навчання і може бути особистим щоденником учня.
Таким чином, Інтернет-технології можна широко використовувати для роботи з обдарованими учнями загальноосвітніх навчальних закладів. Вони можуть служити як основними так і додатковими засобами для досягнення учнями навчальних цілей. У процесі роботи з даними технологіями учні розвивають навички критичного мислення, колективної творчості, комунікативні здібності, вміння працювати в команді, опановують інформаційну культуру, навички письмового мовлення і соціальну поведінку.
Важливою перевагою використання Інтернет-технологій у навчанні є те, що вони допомагають реалізувати індивідуальний підхід до навчання у масовому масштабі, побудувати навчальний процес з урахуванням цілей і потреб, інтересів і здібностей учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...